KARNEVALEN '13

I förrgår var det karneval, och det var min första karneval då jag går i ettan. Kan inte säga något annat än att det ägdeee!! Bara ett år kvar till nästa, längtar weey. Vi slutade vid tolv så hela klassen åkte direkt hem till Elvira där vi fixade oss och så. Sedan vid femtiden var själva karnevalen och då gick vi runt i stan i vår utklädnad. Vi var Usain Bolt haha. När det var slut åkte vi hem och gjorde iordning oss för vi skulle egentligen till parketten. Men nope det blev inget för mig och några till då vi var för sega buuh. Aja what to do, jag och Johanna åkte ner till vattnet och myste istället hah. Iaf, slänger upp lite bilder nuuu. Vet att jag gör samma min på typ varje bild hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0