BLOGGEN ÄR INTE GLÖMD

Hej & förlåt för sämst uppdatering. Har haft fullt upp den här veckan och de stunder jag inte har haft fullt upp har jag helt enkelt inte orkat ägna åt bloggande men ska skärpa mig (som jag sagt förut hehe). Hängde på stan med mami igår och fick med mig lite grejer till mitt rum, kan visa imorgon. Vad annars har hänt denna veckan då? Hmm jag har inte ätit en enda kaka, inget godis, ingen onyttig dricka eller något nejnej. Ska klara att inte äta onyttigt på 21 dagar, det är mitt mål. Fast det har varit väldigt lätt att motstå detta. Fick nämligen tandställning, räls i torsdags så jag har haft väldigt svårt att äta då det värker och skaver i hela munnen. Har levt på smoothies och andra mjuka ätbara saker de senaste dagarna haha. Träningen har det väl inte gått lika bra med. Jag har så svårt för att verkligen byta om och göra det jag ska. Ska försöka göra bättre ifrån mig med träningen, men det är nog bra för mig att göra små förbättringar åt gången. Lixom börja träna lite mer och sedan lite mer. Brukar annars bli så att jag kör stenhårt i början, sedan lägger jag av för att det blir för jobbigt. Ni får ha det super, pussgodnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0