STOCKHOLMSRESAN DAG 1

Nuuuu till Stockholmsresan jag pratade om. Det är så mycket som hände under den resan så jag delar upp det i två eller tre inlägg. Vi åkte till Stockholm för två veckor sedan fast på måndagen, efter skolan. När vi kom fram var vi först vilse haha men sedan hittade vi till hotelet och checkade in. Vi fick fräschaste ungdomssuiten som ägdeee. På kvällen spatserade vi omkring på Stockholms gator och åt även på restaurang. Sedan tog vi oss tillbaka till hotelet och la oss tidigt då vi skulle upp jättetidigt dagen efter.
 
Dag 2 & 3 får ni imorgon för jag måste sova nu hehe. Säger bara att det var dag 2 hela resan handlade om.
 
dessa fina vänner åkte jag med
 
vilse haha
 
 
 
hahaha på kvällen fixade jag med detta också som vi skulle använda dagen efter. nu förstår nog vissa av er vad allt handlar om men jaja hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0